Veelgestelde vragen:
Bestelprocedure
Wat gebeurd er na een bestelling?
Nadat de bestelling is geplaats zal onze klantenservice contact met u opnemen om te controleren of alles naar wens is met een verwachte leverdatum.
Zodra de bestelling klaar ligt in de winkel of klaar is om te verzenden zal u hierover gebeld worden en een bevestigingsmail ontvangen.
Veel plezier met u nieuwe aankoop en vijlige kilometers toegewenst!
Voor vragen of meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Foutmelding In3
Bij Amsterdamscootercompany is het mogelijk om in termijnen te betalen met Klarna & In3.
In3 is mogelijk tot € 3.000,-. voor bestellingen boven dit bedrag maak gebruik van Klarna.
Garantievoorwaarden
Op al onze producten zijn garantievoorwaarden van de desbetreffende fabrikant van toepassing. De garantie op onze producten is op basis van carry-in-garantie. De eventuele verzend- en/of transportkosten naar onze winkel in Amsterdam zijn voor rekening van de klant. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.
